جزوه آیین دادرسی مدنی ویژه آزمون های حقوقی

یکی از دروس مهم در آزمون های حقوقی درس آیین دادرسی مدنی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . کتب مختلفی در ارتباط با درس آیین دادرسی مدنی وجود دارد از جمله سه جلد پیشرفته و سه جلد بنیادین آیین دادرسی مدنی دکتر عبداله شمس ، دو جلد آیین دادرسی مدنی دکتر علی فلاح ، دو جلد آیین دادرسی مدنی دکتر محمد مهدی توکلی و غیره …

علی رغم اینکه کتب فوق بسیار ارزشمند می باشند اما به دلیل حجیم بودن و بعضاً ثقیل بودن مطالب این کتب ، مدت زمان ، صبر و حوصله بسیار زیادی برای مطالعه و درک مطالب منابع فوق لازم است .

لذا دغدغه اصلی داوطلبین آزمون های حقوقی برای این درس در اختیار داشتن منبعی جامع ، روان ، قابل فهم و در عین حال مختصر است تا بتوانند در فرصتی کم مباحث اصلی این درس را فرا گیرند . پس از چندین سال تدریس تخصصی درس آیین دادرسی مدنی و تسلط بر مباحث این درس تصمیم گرفتم تا در راستای رفع دغدغه ی فوق جزوه ی پیشرو را گردآوری نمایم . این جزوه در عین جامع بودن با ساده سازی مباحث منابع اصلی به زبانی ساده و مختصر ویژه ی آزمون های حقوقی گردآوری گردیده است.

صفحات 21 ، 36 ، 49 ، 60 ، 67 ، 81 ، 114 ، 133 ، 150 ، 154 ، 206 ، 237 جزوه به عنوان نمونه در زیر قرار داده شده است.

این جزوه برای چه کسانی است ؟

این جزوه ویژه ی داوطلبین آزمون های حقوقی از جمله آزمون وکالت ، قضاوت ، سر دفتری و …. گردآوری شده است تا در فرصتی کم بتوانند مباحث این درس را فراگیرند اما از آنجایی که ترتیب و شیوه بیان مطلب بر اساس فرایند رسیدگی محاکم به پرونده های حقوقی بیان گردیده لذا کارآموزان و حتی وکلای دادگستری نیز می توانند از این جزوه استفاده نمایند و از آنجایی که مطالب به زبانی ساده و روان بیان گردیده حتی دانشجویان حقوق نیز می توانند از این جزوه بهرمند شوند .

گردآورنده

علی اکبر ضیایی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ( عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان ) با بیش از 11 سال سابقه ی وکالت . پژوهشگر مقطع دکترای حقوق خصوصی با حدود هفت سال سابقه ی تدریس تخصصی درس آیین دادرسی مدنی و قوانین خاص مرتبط با آن در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی آزاد 

خرید جزوه

جزوه آیین دادرسی مدنی

500,000 تومان

جزوه آیین دادرسی مدنی

دسته:
اطلاعات بیشتر